9/8 -10 - ....

2010-08-09
11:38:49
Hmm undrar om det blir nåt handlande idag - brorsan svarar inte...

Jag hade ställt klockan på 09.00 i morse..men när klockan ringde var jag inte alls redo att stiga upp, jag var gaaalet trött. så jag tänkte att "Ligga å dra sig en kvart skadar väl ändå inte?" det slutade dock med att jag låg och drog mig i två timmar(!)...jag är inte smart.

Nu sitter jag i förhoppning om att bror min ska vakna snart så vi kan handla. om vi inte åker innan klockan 12.00 kan det vara försent - hur som helst måste jag stressa gärnet, det är mycket som ska handlas.

Jag är så trött på att inte ha någon mat-rutin. Vill gärna planera frunch(nu när jag oftast stiger upp sent blir et ingen s.k frukost), mellanmål, middag och kvällsmål!!

Frunch i dag: några små vårrullar, två hårdbröd utan nånting på, och lite dricka O__o


Det är akut med andra ord!! >__<


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: