4/8 - 10 - crap också...

2010-08-04
10:49:26
Craaaap, jag som ställde klockan till 09.00 för att stiga upp och göra vettiga saker...

Happ då har man ruttnat bort vid datorn i två timmar för INGENTING. Jag skulle ju va duktig och stiga upp 09.00 för att fixa en massa roliga grejer innan jag åker till jobbet...Jag hatar datorer... "Jag ska bara se det här, måste kolla på det där, det här var roligt...oj jag har suttit  här i två timmar(!) =/"

Nu blev jag tyvärr stressad i stället men nu måste jag ge mig. Är hungrig också så det blir väl att slösa tid på sån där mat också =/ Suck suck...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

TACK ANNA!!! Nu fick jag mig en spark i arslet, så nu kanske jag kan få mig upp härifrån och faktiskt göra något! :)


2010-08-05 / 12:11:56
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: