31/8 - 10 - sista dan av Augusti!

2010-08-31
19:23:57
Ohh, ja, jag festade igår - på en måndag!

Men jag kommer att jobba två helger framöver och missar därför ALLT kul...so what the hell?

Men vi hade det riktigt kul i går. Jag sov över hos Tommy, och var pigg och fräsh i dag när jag steg upp.
Gick in till stan och lunchade med Jimpo. Han köpte nya byxor å jag köpte ett halsaband.

Sen for vi på Solbacken och tjollrade på tills 16.00 ungefär då vi for hem och väntade på Malin och Madde.
De hade beställt mat från Wok n Roll. Tyvärr blev min mat fel, och jag gnällde över maten som en liten fem-åring =P

Men Madde tyckte att stekt ris med majs, svamp och ärtor var gott så hon delade med sig av sin mat, och åt lite av min. Tur att man har snälla kompisar.

.I'm a bit spoiled.

Nu ska jag och Jimpo mysa med film och tv-spel =)


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Haval B Aziz 

Hallåj! :), hur är det läget idag då? kjamen kjamen ^^


2010-08-31 / 22:58:53
Blogg: http://havii.blogg.se/


Ewe 

Äh, man har helg när man har helg :) Är det på en måndag så är de ;)


2010-09-01 / 07:24:51
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: