30/8 - 10 - Effektivitet vs. Kreaktivitet

2010-08-30
11:25:59
Hmmhmmhmm...dude i have a problem

Idag är jag ledig - VILKEN lycka! Dock är jag ensam en stund...jag ska sen umgås med broder min men känner jag honom rätt så sover han till nångång...it kinda runs in the family.

Hur som helst så har jag sovit 12 timmar i sträck och är jätte-utvilad!
Och känner att jag BORDE göra något just nu.
Men vad?

Egentligen är ju lägenheten inte så fin just nu och borde rengöras from scratch.
Så jag boooorde ju verkligen vara effektiv.

Dock så har jag fått ett nytt il. Jag känner för att göra något som jag egentligen är ganska bra på. Har mycket i hjärnan just nu som borde få komma ut och formas lite. Och att man sen får se lite resultat!
Känner för att vara lite kreativ. Dock så tar den här kreativiteten sjukt mycket tid =/ så då gäller det ju helt enkelt att prioritera...

Funderar dessutom starkt på att helt enkelt göra INGENTING. Fast det vet jag ju att jag redan är ganska duktig på, och utvecklingsmöjligheterna i det området  är ganska begränsade...

Aja, får väl fundera ett tag till...ska sitta vid datorn en stund till tänkte jag...hehe



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: