28/8 - 10 -Just what I needed

2010-08-28
00:39:23
..Ska egentligen sova nu - men jag måste ju uppdatera om min underbara dag =)

Att umgås med Emelie i Umeå idag var rätta medicinen för mig! Jag känner mig som en helt ny människa!!
Även om jag hade lite osis med pasta och ketshup com rann ut i väskan i morse så har dagen varit underbart trevlig(med pengar som slösats, moahahaha)

Köpte en ny animefilm och en jättefin tröja i Umeå =) Jag och Emelie var och fikade en timme, och jag satt och bara pratade och pratade om en massa - och fortsatte på vägen hem i bussen. Behövde verkligen prata med någon jag hade sååå mycket i tankarna. Finaste Emelie som satt och lyssnade på alla orden.
Behövde VERKLIGEN det!

När jag kom till stan igen väntade jag på att Jimpo skulle komma in till stan så vi kunde fortsätta våpr trevliga mysdag bara vi tillsammans =) Men i väntans stund gick jag in på Euro sko för att TITTA lite, om de fanns nå snygga skor till mig...Tyvärr så fanns det ju det och blev helt galet kär i ett par skor, och som var helt i min stil och galet snygga(och galet dyra) När Jimmy fick se dem gav han mig sitt godkännande!
Fatta vad ett par skor kan göra ;)

Sen gick vi och åt middag, och då fick jag även då prata av mig lite om saker med Jimmy som jag gått och grubblat på. Och han var så fin och han förstod. Åh jag har det ju verkligen så bra!!

Vi avslutade kvällen med bio, Inception =) Vi kom ganska nyligen hem och i morrn blire att göra bort ett 12-timmars pass...men snart är det September!!! Snaaaaaart!

Mina nya skor



Min nya tröja och MINA NYA SKOR!



.....förresten nämdje jag mina NYA SKOR??





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Snygg tröja ;) provade den i Umeå också men blev för snål, haha


2010-08-28 / 01:54:45
Blogg:


Emelie 

Tjusigt värre :) Verkligen snygga skor! Tack för en kanondag, det var precis vad jag behövde :)



Kram


2010-08-28 / 15:45:28
Blogg:


Sara - Ensamstående mamma 

Riktigt fina skor :)


2010-08-28 / 16:16:15
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: