2/8 - 10 - Borta bra men hemma bäst

2010-08-02
10:50:27
Äntligen hemma - Ska fara till jobbet dock om ca 2 timmar =/

När är semstern slut och nu börjar det om...men jag tycker ändå att det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna I guess. Och det är skönt att komma hem till lägenheten, till katterna...och naturligtvis till Jimpo som jag saknat så otroligt mycket! Men resan ångrar jag inte en sekund =) Haft det otroligt härligt!

Vi steg i af upp 05.00 i morse och åkte iväg med bussen 05.45, tog planet från Malmö 06.30, var framme på Arlanda 07.30, åkte iväg mot Skell vid 08.40 - och kom nyss hem!
Det var regn och rusk i Malmö, och strålande sol här =D

Visserligen är det ju synd att jag inte får njuta av den då jag ska jobba till 22.00 i kväll...
Jag kommer att vara något sliten känner jag. Har inte tid att vila mellan varven.

Måste fixa lunch och middag till mig själv, sen även hinna duscha. Måste dessutom till jobbet eftersom att Jimmy har min cykel - tur att det inte är såå långt ;)

Har dessutom köpt en liten present till Jimpo som jag ska lämna på köksbordet ;)
Hoppas att han uppskattar den =D


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: