27/8 - 10 - Oh happy lediga dag!

2010-08-27
06:50:50
Jag hade glömt bort hur det var att stiga upp tidigt( vrider och vänder mig i plågor)

nämen jag få sova på bussen! Idag ska jag med finaste Emelie åka till umeå =) Vad det blir där återstår att se men jag chansar på en round-tur på universitet - och sen kanske liiite schopping!!(hoppas,hoppas)

Jag  har PENGAR på kontot som bara måååste slösas!! Moahahaha - nämen en eyeliner mååste jag köpa, för att den har en viss "Fylle-Anna" slarvat bort. Hon är som bra på att tappa bort grejer av nån anledning. Egentligen borde jag låta HENNE köpa eyelinern åt mig, med tanke på att HON är den som alltid har mest pengar(enligt henne själv)

Men av någon anledning vet jag inte om jag vill lägga det asnvaret på henne(oj nu spårade jag här)

Aja hoppas på en bra dag, och senare på kvällen blir det mys =) Möjligen matfesten, beroende på vädret annars får jag och Jimmy fira matfesten på eget vis ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: