26/8 - 10 - mardrömmen...

2010-08-26
11:31:41
Den här dagen börjar ju bra...?

Jag har vritdigt mig och vänt mig i natt/morse då jag drömt en massa mardrömmar.
Det händer inte speciellt ofta, men jag kommer då ihåg minst två och de hade jag på raken(!)

Den första var lite "läskig-vanställd-japinish-flicka-med långt-hår-the grudge"-typen.
Men den här var riktigt j*vla vanställd, och nennes armar och ben var då det värsta jag sett.
Hon besatte i af barn, och transformerade till dem. Jag var vittne till en sån transformation, och de jag försökte berätta för trodde inte på mig naturligtvis. F*n vad o-orginella drömmar man kan ha?

Sen var det om den där "seriemördar-pedofil-greven-i-stil-med-dracula"-snubben som ville att jag(som ett litet barn) tillsammans me nå andra ungar skulle komma å bo hos han! Jag visste vad han hade för bakrund, och vissa visste också, men lika förbannat tyckte de att jag skulle bo hos honom men inte hos min egen pappa för att "greven" var rikare...aja, som tur var vaknade jag, men jag vete f*n om det blev så mycket bättre för det.

Jag har varit inne i köket en sväng och där är det en riktig mardröm. Sen när jag satte mig vid datorn hörde jag en riktig j*vla smäll!! Min ganska långa hylla med MASSA prydnadssaker på i sovrummet åkte i golvet!!

Men jag hade tur, p.g.a att jag varit så smart(så lat) att jag  inte plockat upp kuddarna och filtarna som låg på golvet. Så de mesta hamnade på dem. Dock så hade jag en vas med torkade blommor i som nu ligger utspritt över hela sovrummet....DO'H!

Så det blir städning för mig sen, annars blir inte Jimmy glad...

I morrn är det i af fredag och då är jag ledig! Ska åka till Umeå i morrn tillsammans med Emelie, ganska tidigt dessutom! Enda dagen man är ledig å så stiger man upp tidigt? XD

Taggar inte lördag/söndag dock =( Urch...







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: