24/8 - 10 - Hejdå ångest, godmorgon ilska!

2010-08-24
11:08:07
Haha, jag ska då aldrig vara nöjd!

Väcktes naturligtvis i morse av katten FROM HELL! Som vanligt! Jag vet inte riktigt vad han vill...
Jag ger han uppmärksamhet i nåra sekunder sen trycker ja bort han för jag ÅÅÅRKAR inte...sen kommer han tillbaka och biter på mina tår O__O "Jaja, går väl upp då, det är ju ändå dags..."

Jag gjorde dock det dumma valet att gå till datorn först i stället för att ge det stackars djuret mat xD...
Kan vara en idé.
Nämen jag tror starkt på en bra dag idag - och i morgon =)
Men förutom att jag kan bli lite små"irriterad" på katten så kräks jag över vissa folk! Guah!

Däremot måste jag fylla på mobilen i dag för att sms:a eller ringa lite FINA människor som jag inte umgåtts med ett tag. Det blir nog mera i September, för då är jag mera ledig ^___^

Esper:



What can I say?
PURE EVIL!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Haha, vad glad jag är över att inte ha katt ;P


2010-08-24 / 11:27:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: