22/8 - 10 - vinets baksida

2010-08-22
12:08:27
Jag hade jätteroligt igår...

Dock spårade det lite grann  ute på krogen. Efter den där j*vla cidern så tappade jag bort allt och alla, stod ensam och fick inte tag på nån xD så jag gick ut och skulle leta efter min cykel, ramlade såklart i en j*vla vattenpöl, öppnade upp ett jack i mina nya strumpisar som jag köpteför 129 spänn(!), och det blev ett hål i benet också!

Gick stapplandes mot min cykel(trodde jag) Men jag irrade runt vid Balder nånstans. Något gäng med bil(total strangers) såg mig och tycvkte att jag såg så tragiskt ut att de plockade upp mig och skjutsade hem mig till Morö Backe...Somnade med kläderna på i soffan xD

Nu ska jag vara hemma och tycka synd om mig själv.
Min nacke mår inte bra just nu, kan knappt lyfta huvudet för då snurrar det!!

Men som sagt var det var jättekul på självaste festen, jag önskar bara att allt hade blivit lite mer som jag hade tänkt mig...

Måste sen fara och hämta cykeln...


Igår INNAN festen






Idag dagen EFTER festen




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Gabriella 

Svar: http://bubbledash.blogg.se fast tror inte att hon har de på sig:O


2010-08-22 / 21:37:55
Blogg: http://cederhoorn.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: