21/8 - 10 - Rally

2010-08-21
12:07:24
Det var fest i går - tacofest!

Det var dock inte så många som åt - men det är bra då har vi MASSA mat i kylen xD
Jag hade skitroligt igår =) Vi satt o spela nå spel, och bara allmänt umgicks med folk som ligger mig varmt om hjärtat =) Jag for ut på krogen sen, och drack en drink, dock var det roligare hemma hos oss som vanligt =P

Sen blev det Subway och sen hem ljuva hem =) Sov till 11.30  idag, det var skönt.
Dåligt väder är det ute, jag är lite halv-trött och ska ut och festa i kväll igen O__O
Först ska vi på Solbacken med mamma å pappa. Ska ut o jaga strumpisar på Lindex och bara ha det bra =)

BY THE WAY har SchemaNisse fixat mitt schema- mina mardrömsveckor från hell har slutat med att HELA schemat är så underbart som det kan bli =D Yay SCHEMA-NILS IS THE MAN!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Härligt att du fick ett bra schema :)


2010-08-21 / 15:23:05
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Men va skönt med schemat!

Du får gärna mejla det till mig sen om du ids :)


2010-08-21 / 16:12:13
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: