18/8 -10 - Det går fort

2010-08-18
11:23:01
Åh jag som tänkt stiga upp tidigare idag...

Men Jimmy steg ju upp sent då kan ju inte jag vara sämre =P Idag är det onsdag och när jag gjort klart den här kvällen(?) så har ju mer än halva veckan gått! Jag trodde ju att det skulle gå segare med tanke på hur mycket jag ser framemot helgen. Jag ska springa och duscha, och Jimmy ska fixa min middag så jag slipper xD

Jag har egentligen ganska mycket jag kan roa mig med men just nu sitter jag och funderar på vad...
Mitt måleri-projekt är över, jag har tv-spel att spela men nu när Jimmy är hemma har han tydligen första tjing... O__O Har visserligen Full metal alchemist att se men det vill jag gärna sträck-se och det kommer jag väl aldrig att hinna I guess...

Stackars mig xD
Jag är i af mycket gladare nu, och delvis beror det väl på Jimmy så klart, men även hösten(!)
Jag tycker det ska bli mysigt med hösten!
Kvällsprommenader, tända ljus, ligga under en filt och se film, grilla, klä sig i höstkläder...
Nää det här blir nog bra =)

Sen jag slutade ha semseter har jag inte umgåtts så mycket med kompisar men det blir det ju på fredag och jag längtar ^^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Visst blire krooogen sen? Eller vilka blir det överhuvudtaget? Jag pratade med Björn igår men han visste ju inget :O


2010-08-18 / 11:41:24
Blogg:


Ewe 

Jag pratade med Emma idag och allt hon visste om "vikariefesten" var att dom skulle på lazerdome (som jag inte ska med på eftersom jag jobbar till 16) och sen middag.. mer visste hon inte.

Så vill det sig inte bättre så kommer nog vi också :)

Annars ses vi på krogen om ni ska ut sen, beroende på vart ni ska ut isof :)


2010-08-18 / 21:21:29
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: