1/8 - 10 - Final day!

2010-08-01
11:45:48
Sista dagen på min semester - men ångesten är som bortblåst!

Idag är det en heldag på museer och annat kul i Malmö =) Bland annat ska vi fara på 3D-upplevelse på museet, och se en spännande dokumentär där stolarna rör på sig ^__^Det som vi inte gjorde i Köpenhamn med andra ord. Skillnanden är att det kostar 70 spänn här, och 200 spänn där...

Annars är jag på bra humör förutom att jag känner mig lite svullen/uppblåst i magen.
Sen går jag typ och kissar var tredje minut, vilket inte är trevligaste i världen.

Dessutom har mina skor gått sönder O__o visserligen köpta på Second hand, men de pallade inte en dag i Köpenhamn tydligen och det är ju lite trist, med tanke på att jag måste gå hela dagen idag med dem xD
Ja har dessutom plåster på varje liten tå på foten för att jag fått massor med skoskav - men det blir nog bra idag.
Jag är mest peppad så förhoppningsvis blir jag väl inte på något gnälligt humör. Det jobbigaste är ju dock alla pengar som gått åt på mat/upplevelser/bussar/tåg som man kanske glömt att räkna in i budgeten.

Men är det en semester-resa så är det! I morrn börjar allvaret om igen

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: