17/8 - 10 - jaså?

2010-08-17
11:45:36
Igår kväll så hade jag och Jimpo ett "Big talk"

Jag vet ju att jag inte riktigt har varit mig själv, ganska deppad och ledsen för diverese anledningar.
Men jag hade tydligen inbillat mig själv att det inte skulle påverka min äkta hälft eftersom att inget är hans fel att jag mår som jag mår. Men igår berättade han - att han kände att det var något som inte stämde när det gällde oss två. Och han hade naturligtvis fått för sig att något i bakrunden var p.g.a han, även om jag inte sagt något.
Och sen har ju mina katastrofala arbetstider inte direkt bidragit till något positivt då vi knappt hinner umgås...

Min lilla älskling, så hemskt att se dig så ledsen...jag som trott att även om allt annat var jobbigt så var ju vårt förhållande så bra som det kunde vara...
Nej jag måste skärpa mig med andra ord. Jag har varit självisk och inte tänkt på dom runt omkring mig.
From now on things are only going to get better, alright?

Jimmy är hemma idag, han har slutat gå på schema, men lika bra är väl det, hans hand är inte helt hundra än, och det är mysigt att känna att han ligger bredvid mig när jag vaknar =)

Jag ska nu fixa lite frukost till jag och han och sen ska jag sätta mig och måla. Jag hoppas att jag hinner klart den där j*vla tavlan nån gång...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: