16/8 - 10 - Lord of the ring - too tired

2010-08-16
12:07:35
Jimmy har tappat sin förlovningsring =(

Han har inte haft på sig den på ett tag, då han först och främst hade gjort gjort illa sig, så han inte kunde ta på sig den igen. Han hade tagit av sig den för att på jobbet får man inte ha ringar. Han förvarade den i plånkan och det var ju kanske inte jättesmart =( Så det blir att beställa en ny då...

Annars är jag galet trött idag xD Vi har möblerat upp hemma och det blev jättefint. Det gjorde vi fram till 21.30 ungefär, och sen for jag och umgicks med en jobbarkompis mellan den tiden och - 03.30 xD Haha.
Det var supertrevligt men glömde bort tiden. Jimmy var inte nöjd för att jag aldrig hörde av mig...han var lite orolig eftersom att han trodde ju att jag skulle komma hem liiite tidigare iaf.

Så han är trött han med för han satt uppe och väntade på attjag skulle komma hem...

Jag är inte peppad på att jobba idag med andra ord, men så är det...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: