13/8 - 10 -Åh...

2010-08-13
10:18:17
Fick veta att min efterlängtade Piteå-resa 28/8 - 10 inte blir av heller...

Nope, jag måste jobba =( Både lördag och söndag. Jag som trodde jag skulle få slippa DET iaf - men som vanligt hade dom gjort en tabbe med schemat, och som VANLIGT hänger ALLT på mig. Crap!

Sen nästa helg så är det inplanerat en Taco-kväll, men så helt pltösligt har jobbarkompisarna bestämt sig för att ha en avslutningsfest på vårt område samma helg och förmodligen samma kväll....Det är inte sant!! Och om det inte blir nu i helgen blir det säkert när jag jobbar.

THE HELL!


Nää nu ska jag vara glad och lycklig det är fredag och snart helg och jag ska verkligen baaaaara njuta!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

JAG OCH JOEL VILL HA TACOKVÄLL NÄSTA HELG :D


2010-08-13 / 12:11:19
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: