12/8 - 10 - Min lilla älskling...

2010-08-12
09:48:39
Jimpo har ramlat med cykeln =(

Han ringde mig nyss och sa att han kanske kommer hem från jobbet sen. Han ska först fara till sjukhuset och kolla upp sin hand.
Han har nämligen ramlat med cykeln och därmed skrapat upp handen. Men nästan hela armen är svullen, så möjligt att han kanske fått sig en stukning eller en spricka. Han har jätteont säger han.

Han kan röra på handen lite granna så det är nog inget farligt. Men inte så kul att ha så ont, och sen jobba.
Men vi får se, han skulle höra av sig...

Annars måste jag nog redan nu ta tag i dagens "Göra". Måste packa för i helgen, för känner jag mig själv rätt så kommer jag nog gå och lägga mig hyffsat  itid i natt eftersom att jag börjar lite tidigare i morgon, 11.30 ;)
Och jag kommer säkert vilja sova länge på morgonen också xD

Jag tror att detta kommer att bli en jobbig dag, så det är dagen före fredag, det brukar alltid vara segt.
Menmen, nu måste jag ta tag i lite saker här hemma! Ciao!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Cissi 

Hoppas du får en trevlig torsdag =)


2010-08-12 / 10:07:46
Blogg: http://ceciliav.com


Sara - Ensamstående mamma 

Nämen huvva.. Hoppas han inte gjort sig illa alltför mycket!


2010-08-12 / 11:25:37
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Meen.. hoppas det går över fort! :)


2010-08-12 / 23:39:11
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: