Våren är här!

2010-04-23
18:23:50
Jag har äntligen köpt dom där skorna och jag ångrar det inte =)
Köpte mig också en fin vårjacka att ha ^__^

Nu känns det verkligen som vår!

En av fasorna nu i vår är dock det som hände nyss.
En fågel studsade mot vårt fönster och kunde sen inte flyga iväg från vår balkong.
Vi trodde att det var kört för den.
Men vi tog ut den på gården i af - och när vi släppte den så flög den =)

Vilken tur!

Våren är verkligen här!!

The birdie







Mina skoir - de ser lite grann ut som skridskor ;)



Min nya tröja/jacka ;)





Hela kittet ;)







               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Tottepower 

Daaaamn hottie ;D


2010-04-23 / 18:43:26
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Emelie 

Va snygg du blev i skorna :) Ännu snyggare alltså!


2010-04-24 / 21:18:22
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: