Hehe - Jag är med i en tävling nr 2 ^__^

2010-04-28
21:48:05
Hehe jag älskar http://www.phoenixtshirt.com/!!!

Deras T-shirts hittar man ingen annanstans!!!

Hur som helst har Foki-chan anordnat en tävling igen, då man tävlar om T-shirts från phoenix-t-shirt!
Så jag vart ju tvungen att vara med ;) Det finns ju inte direkt något man förlorar på det =)

Första T-shirten jag vill ha är denna:



Länken hittar du här



Har alltid vilja ha den - Marioworld är och kommer att förbli  - något av mitt favoritminne - Nostalgi!

Andra t-shirten är denna:




Länken hittar du här

Kingdom-Hearts 2 - T-shirt! Ett av mina favoritspel nånsin!
Har en liknande tavla hemma faktiskt. Men inte dumt att få gå runt och visa upp detta underbara tryck lite mera =D Om jag inte vinner - så köper jag nog den i af ;)

Tyvärr så fanns det bara i storlek "kille" Men det gör inget jag är ju inte så himla liten jag ;)

Och slutligen....:



Länken hittar du här

Wolverine - T-shirt! coolare snubbe får man leta efter!!! Vem vill inte gå runt och bära på honom? ;)
Älskar X-men! Har alltid gjort - kommer alltid att göra!! även denna i kill-storlek.

Jag vet! NÖRD! Jag har nog storlek Medium på alla 3 tror jag O__o


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: