7/4 - 10 - Vi ser det töar....

2010-04-07
20:01:50
Har inte hunnit skriva ngt - eller inte orkat rättare sagt

Jag jobbar miffo-tider nu för tiden - börjar 10.45 - slutar 19.15 - är hemma vid 18.30.
Det blir inte mycket gjort när jag kommer hem vill jag lova.

Tv-spel, anime, manga och tv antar jag.

I natt när jagf skulle sova kan jag ju inte påstå att det blev mycket sömn.
Vred på mig massor, och drömde galet mycket.

For på jobbet helt omotiverad och risig...ursch. Jag vill ha helg igen...

Men våren är här i af! Mina stövlar kommer bra tillhand bland det smältande snön.

Jag får en riktigt härlig känsla i kroppen när jag går till jobbet.

Vårkänsla - they call it







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Du glömde förresten pärlplattan hos Mirjam!


2010-04-08 / 15:17:01
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: