5/4 - 10 Glad påsk - i efterskott!

2010-04-05
16:52:20
Jaha då var min lång-ledighet över-....

Det var kul så länge det varande. Måste säga batt det har varit en innehållsrik helg =)
Jag har gjort mycket.

I går t.e.x var jag och Jimpe i stan mellan 14.00- 16.00. Vi gick och fikade och hade det allämt mysigt.
Sen for vi hem till Mirres nya lägenhet för att fira Ewes födelsedag som ägde rum här omdagen.
Vi passade även på att fira Mirre lite grann då vi inte gjorde det då hon lyckades både ta examen och ta körtkortet =) Inte illa!

Vi käkade jättegod tonfisk-sallad, tryckte påsk-godis och även en chokladbomb =)
Sen blev det paket-öppning!!
Spelade sen lite spel fram till att syrran kom å hämta oss vid 20.30-tiden.


Vi hade det riktigt mysigt!!


Vi syskon for på bio, jag, syrran, brorsan och hans tjej, Thess. Jimmy blev ensvis, för han vill inte se "Flickan från ovan". Han gick själv och såg Instängd 2.

Jag och syrran var hemma hos oss vid 00.00-tiden därför hann jag aldrig blogga =P

Idag har vi varit på solbacken och bytit en stövel på Ica maxi.
Jag som är så sjukt smart hade tyvärr tagit två högerstövlar i stället för en av varje som man BRUKAR ha när jag köpte stövlarna.
Tur jag fick byta den, de hade tyvärr blivit lite smutsiga, plus att jag inte hade kvitto O__o

Har nyss ätit med syrran - linsgryta =)

Nu ska jag njuta resten av kvällen och försöka att inte tänka på att jag jobbar i morgon =P

Miff fika på cafét =)



Födelsedagsbarnet in action =)








Chokladbomben:





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

hahahaha den där tårtan ser fan inte okej ut alltså XD


2010-04-05 / 20:57:29
Blogg:


Ewe 

Haha men fy vilka hemska bilder!!! :P


2010-04-06 / 16:17:41
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: