3 filmer att rekommendera:

2010-04-15
11:32:06
3 filmer att rekommendera:

The boat that rocked:

Underbar film gjord av samma som gjort bland annat Love actually.
Jag totalt ÄLSKAR den filmen, så det är inte konstigt att jag gillar denna med.
Lyckorus till 100 %, och speciellt när världens snyggaste kille är med också ;)

Betyg 4/5





Coraline:

Det är väl egentligen inte konstigt att MOI gillade filmen - då det verkligen är en Anna-film.
Oerhört mysig, älskar animationen plus att filmen är faktiskt lite läskig ;)

Betyg
5/5




Illusionisten:

Jag blev fullständigt överraskad av filmen.
Jag hade aldrig hört talas om filmen, men jag hyrde den mest för att Edward Norton var med.
Men stämningen och spänningen i filmen var ju toal. Riktigt bra filmupplevelse.
Den hade kunnat vara riktigt bra, om det var nåpgra grejer man fick förklarade på ett litet bättre sett.
Jag är ju tyvärr lite trög...

Betyg 4/5







               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: