27/4 - 10 - shimatta...

2010-04-27
21:19:23
Guu va trött jag var i morse...men jag tänkte att "Jag får ju sovmorgon på torsdag och fredag..."

Oj så fel man kan ha =(
På grund av en utbildning måste jag jobba följande tider:

Onsdag: 06.45 - 17.00
Torsdag: 08.00 - 19.15
Fredag: 08.00 - 20.00


Suck...jo jag vet jag får ju pengar i af - men jag värdesätter hellre att få vara ledig ;)

Men förutom den tragiska nyheten så har jag haft en relativt bra dag ^__^
Efter jobbet gick jag på stan en stund, och sen började jag gå till Emelie.
Jag hade fått veta att vi skulle vara där 18.30. Jag tittade på klockan och den var typ 17.15 så jag tänkte att det blir ju bra, när jag började närma mig Sörböle...

Men när jag började tänka efter så är ju klockan inte halv sex när hon är 18.30(!)
Dä är hon halv sju!! Jag har alltid haft problem med klockan...jag ringde till Emelie och jag fick ju komma dit tidigare ;)

När jag kom fram tänkte jag låna lite tejp av Emelie så jag kunde slå in hennes födelsedagspresent i smyg.
Jag gick in i det hemliga rummet och började tejpa.

Då frågar Emelie vad jag gjorde.
Jag hade inte sett dörren mellan köket där hon stod och sovrummet.
Det var ju inte så lyckat kanske =P

Men resten av kvällen blev lyckad. vi käkade äppelpaj och pratade gamla minnen.
Det är kul att få sitta och bara prata med tjejer ibland - det var jättemysigt =)

20.31 blev jag lite sstressad dock, för jag ville hinna med 20.45-bussen.
Så jag stressade in till stan, men jag hann.

Nu har jag på mig pyamasen och vi ska snart spela lite Resident Evil! Vi ska ha maraton på alla spelen i den serien som vi har hemma ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Tyckte kvällen var jättemysig :) Måste vi helt klart göra om...


2010-04-28 / 18:54:18
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: