26/4 - 10 - Härlig dag!

2010-04-26
19:07:36
Steg upp så tidigt som 08.30 i morse(ja det är tidigt för MIG...)

Jag var så himla exalterad över att få komma mig ut i solen, och umgås med familjen.
Jag for vid 10.oo-tiden iväg med brorsan och vi var först på Skebo och kollade hur det gick med Tommys
lägenhet. Sen tjollrade vi runt lite, var bland annat på "Rondellen" och kikade på gamla prylar.

Hittade en söt liten isbjörn som ska gå till min väldigt lilla samling :3

Sen träffade vi mamma på stan. Och vi gick där, mamma köpte ett par byxor.
Vi hittade moster Malin på stan och vi 4 gick och lunchade tillsammans. Det var så mysigt.

Jag och Tommy for sen själva och vi hittade lite kläder till han.
Han for hem efter det, och jag och mamma gick vidare för att hitta bikini till mig.

Och jag hittade tillslut en jättefin och bra en och jag kunde inte vara mer nöjd ^__^

Klockan hade helt plötsligt blivit 15.00 och vi både var trötta.
Jag hade lite ont i fötterna då jag tyvärr inte hunnit vänja mig vid mina nya skor, hehe...

När jag kom hem gjorde jag en go gryta, och Jimpo kom hem vid 17.30.
vi ska nu smaska i oss lite frukococtail och hallon, och se en massa film =)

Underbart slut på en underbar dag =D



Min nya bikini ^__^















               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Va mysigt med en familjedag!



Haha! Sötekatten!!


2010-04-27 / 12:30:20
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: