25/4 - 10 - I'll be right there

2010-04-25
22:33:11
Ville inte stiga upp i morse - dock vart jag ju tvungen...

Har varit lugnt idag - hade lite jobbigt administrativt jag vart tvungen att göra - men de va över på ett kick
(eller ja nåra timmar) Sen ringde de typ nada! Pratade i telefonen sammanlagt i kanske 2 timmar av 12.
10 timmars rullande av tummarna med andra ord - det sög!

När jag kom hem så fikade vbi lite te och digiestivekex, tillsammans med Tommy och Thess.
Thess fyller år idag så hon fick en födelsedagspresent av mig - ett doft-ljus ^^

Nää nu ska jag facebooka lite sen ska ja gå och sova.
Ska stiga upp tidigt för jag och mami ska gå på stan, för jag är ledig ^__^

Byebye!!



Tommy skottar snö =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: