22/4 - 10 - exited!

2010-04-22
21:12:13
I morrn är det lön!!

Jag har kommit på att så fort jag lönen så kommer jag att sätta sprätt på dom!
Det känns ju sådär, men det är ju inga utgifter som jag MÅSTE lägga ut ;)
Det är saker som jag VILL ha haha, så jag kan ju inte direkt tycka synd om mig själv.

Jimpo vill ha en rakapparat, och det är behövligt.
Annars ser Jimpo ut som ett skäggigt monster, för han hatar att raka sig med hyvel...

Sen har jag hittat ett par skor, som jag verkligen, verkligen VERKLIGEN vill ha!!
Dom är inte billigaste i världen dock men jag tror inte att jag har suktat efter ett par skor lika mycket som dessa.
Jag har reserverat dem till i morgon, och det lutar åt att jag kommer att köpa dem ;)

Det är ett par klackeskor, och jag har aldrig haft ett par då jag inte har dom mest femenina fötterna i världen.
Dock sneglade jag på dom här skorna idag, och dom var ju ganska coola...
men klackeskor brukar aldrig vara sköna för mig.

Men jag prövade dom ,och det var en otrolig känsla! Ett par klckeskor som JAG kan ha ! =D
Otroligt! Så jag kanske inte ska må så dåligt om jag köper dem?

Jag vet ju att jag kommer att ha dem =)

Dom ser ut så här:


Annars så har jag varit själv hemma idag - Jimmy jobbar ju.
Har faktiskt städat! Och så har jag läst manga ;)
Tills jag klockan 17.00 for in till stan(sneglade på skor) och träffade Emelie för att gå och fika.

Det var så mysigt. Jag behövde verkjligen det här, att sitta och prata med en vän =)

Nu är det lyxfällan och sen blir det film!

Och i morgon LÖN! Yay!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: