21/4 - Nu äre helg!

2010-04-21
21:33:52
Japp nu är det fredag - eller egentligen onsda men det känns som fredag =P

Har haft en ganska bra dag i dag - har varit glad och lite piggare på jobbet eftersom att jag lyckades somna i natt.
När jag kom hem städade jag bort lite och gjorde en lätt middag =)
Blev nice.

Sen vet jag inte alls vart tiden tog vägen? Vi såg Hells kitchen, sen såg vi nån film och vips blev klockan 20.00(!)
Sen har jag och Jimmy bara suttit nån timme och pratat. Jag kände mig lite ledsen efter filmen, och jag förstod att det inte bara var filmen som påverkade mig utan jag kom på en massa annat också att tänka på.

Hur ensam man kan känna sig ibland, så bortglömd...
Hur tom man kan känna sig inuti, och instängd.
När man inte vet var man ska ta vägen.
När man bara dag ut och dag in går igenom samma saker.
Man sitter och önskar att något ska komma och dra en därifrån.
De små glädjeämnen som man klänger sig fast vid och lever på, som  snart inte finns kvar längre.

Det skrämmer mig. Vad händer då?
Jag söker därför efter något nytt - men jag hittar inget.
Jag blir förtvivlad.


Men det är såna här kvällar, när man är ledsen och får såna här tankar. det är då man ser vad kärlek är.
När ens underbara kille sitter vid ens sida, tröstar en, lyssnar och är så förstående.
Sann glädje är att ha någon nära.
Och nu mår jag så mycket bättre.

Vad händer nu säg? Kanske en till film?
Eller kanske lite nördande?
Whaduuyathink? ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: