20/4 - 10 - Sluta tidigt

2010-04-20
21:15:51
Var fruktansvärt trött idag med...

Zombie-Anna har klagat lite poå jobbet idag - men det har ändå gått bra. Har längtat hem dock.
När jag kom hem städade vi lite och jag gjorde mat - linsgryta.
Ser ut som spya - men är riktigt gott ^__^

När vi ätit och klockan vaqr 17.00 så hade jag ingen aning om vad jag skulle göra.
Hade ju hela kvällen framför oss.

Då ringde jag brorsan och vi började prata om att fara på Therese's dansuppvisning som skulle äga rum på e4:an.
Så Tommy kom och hämtade oss sen for vi dit.

Shit vad gammal man kände sig bland alla unga gymnasie-elever.
Man tyckte ju själv att man va gammal när man var kring 17-18 - och nu helt plötsligt är man 23(!)

Dansuppvisningen var riktigt bra dock =) önskar verkligen att man kunde dansa.
Tyvärr är man lika smidig som en elefant i glashus när det gäller sånt där XD

Efteråt for jag och Jimpo och hyrde filmer haha. Så nu ska vi mysa i sovrummet med film :3
Dock måste vi se den kortaste då faktiskt båda ska upp tidigt i morrn.

Jag har snört på mig min "syamas" som jag kallar den, och tycker att vardagsmys inte är så dumt =)

By the way brorsan har äntligt fått lägenhet, det var ju på tiden XD



Min pyamas ;)



Therese dansuppvisning - dålig kvalla jag vet =(

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: