19/4 - 10 - Glömde bort...

2010-04-19
21:56:41
Jag sov inte mycket i natt vill jag lova...

Jag vet inte varför jag hade så svårt för att sova...och det resulterade naturligtvis i att jag var väldigt trött idag - speciellt i morse.
Människor upplevde mig t.o.m sur och grinig och det vet jag inte om jag vågar hålla med om.
Dock om man får en "utskällning/tillsägning" det första hälsning man får, så kanske man inte blir på mega-bra humör direkt...

Haft en hyffsad bra dag på jobbet iaf - har fått veta mitt schema för maj and it kicks ass!!
Åh vad jag längtar till maj - snart sommar :3

Har inte gjort mycket idag även om jag slutade tidigare - jag har lagat mat och diskat bort - sett på tv, och det brukar jag sällan göra...
Har även hunnit ta ett bad och nyss låg jag och såg på en av mina favorit-filmer "Corpse Bride" för typ 10:nde gången...
Och flännat har jag gjort naturligtvis - ingen surprise där direkt ;) Över filmen allså!
Nu ska jag rita lite granna, och sen kanske se nå humor-program på tv.

Ska inte tvinga i säng mig tidigare i kväll - utan jag går och lägger mig när jag är trött.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: