18/4- 10 -Det är tungt att må bra...

2010-04-18
12:55:58
Jag satt och skrollade igenom bloggen lite grann,och insåg att mina s.k neg.inlägg inte var så farliga...

Detta visar alltså att på sista tiden har jag faktiskt mått riktigt bra! Inga problems här inte.
Men när folk frågarmig hur det är börjar man ju alltid tänka efter.

Har ju ingen anledning att må dåligt?
Men jag vet inte om jag ska säga att allt är riktigt bra.

Det är som vanligt brukar jag säga - mest för att jag känner så. Jag säger varken bu eller bä.
Jag sitter och väntar på något  - tror jag. Frågan är ju - vad?

Hur som helst så är det ju söndag i dag och därmed är helgen över. Trist, trist. Men ändå inte såå farligt.

Jag hgar inte uppdaterat något och det är på grund av att jag inte hunnit.

Fredagen vill jag väl kanske helst inte prata om men vi kör en snabb-genomgång.

Fredag:
Slutade kl 20.00 och var sugen på något sköjj. Hörde me brorsan och han och Benne kom hit, vi drack lite, spelade kort....sen gick vi in mot stan.
Det bästa på kvällen var ändå Benne när vi träffade på polisen(för första gången på kvällen)

Polisen: Hur gammal är du?
Benne: ehh..öhh...eh..20!

(Polisen verkar tveksam av ngn konstig anledning, därför ber dom honom visa leg, men han var ju 20 som tur var.)

Polisen: Vart ska ni då? Ska ni åt samma håll som vi??
Benne: POLISSTATION!!!???????
Polisen: .....ehm...nej

HAHAHAHA, vi garvade hela vägen in till stan -
en prommis som normalt tar ca 30-40 min tog över en timme hehe.

Vi hamnade först på Kalles, och sen på Olles och pengar flög iväg(Gud vet var)
Sen spårade kvällen, jag satt ensam på Max och var ledsen ringde runt och väckte folk utan anledning...
Första halvan av kvällen var ju dock kul =)

Lördag:
Var hemma kanske 04.00 - 05.00, gick o la mig och vaknade vid 10.00 med ångest så inni h-vete.
dels för pengarna, och dels för en massa annat onödigt.
Jag pratade med familjen och det var ju skönt för de lyckas alltid läka min ångest =)
Vi städade lite, for och handlade...

Sen vid 17.00 kom Malin och vi for och köpte mat =)
Vi tog med oss maten hem, åt, sen satt vi och pratade, spelade singstar, såg på film, pratade lite mera, satt och kollade på roliga you-tube-klipp med bland annat Magnus Bettner. Även om vi båda vart riktigt trötta där vid 01.00-tiden hade jag ändå jättetrevligt =) Tack Malin!

Söndag: Jag har inte tänkt att uppdatera mer idag, dels för att jag redan planerat att jag inte kommer att göra ett jota idag =P Haha. Jag är trött och tråkig med andra ord.

Dock nu i veckan slutar jag tidigt för en gångs skull och då ska jag göra kuliga grejer hade jag tänkt !
Ha en trevlig söndag och jag har tänkt att i af inte ha ångest i dag!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

hahahahaha kul kille vs. polisen :D


2010-04-18 / 18:27:20
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: