14/4 - 10 - Grej!

2010-04-14
22:47:41
Grej - skitbra ord för Great - nej!

Haha - flum flum...

Jag gav upp mitt uppdrag om att rita animebruden med pistolen - det var i princip omöjligt!

I morse steg jag upp hyffsat vettig tid för jag och Jimpo skulle till stan =)
Vi for på fik - mumsade på goda grillmackor och gick och lämnade igen filmer.
Mycket mer hann vi tyvärr inte för jag skulle iväg och jobba =/

Men när jag väl hade kommit på jobbet fick jag ett jättefint sms av Jimmy =)
Han skickar aldrig fina grejer via sms, men han kan visst komma med spontana grejer tydligen =)

Kvällen har varit hyffsat seg och jag har längtat hem.
När jag äntligen kom hem så  spanade vi in vårt konto och tyvärr så har saker och ting dragits nån vecka försent så nu blev man fattig-lusen igen =/ Tack för den >__<


Segon!


Nää nu ska jag sluta vara neg och bjuda på mysiga kattbilder i stället ;)






Chomper in action ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: