Role Models

2009-09-09
20:53:42
Role Models


Filmen som det var ganska uppenbart att Jimmy ville se.


En typisk "hej-kom och hjälp mig, knull, kiss och bajsskämt"-film, där huvudpersonerna lär sig något värdefullt i slutet som jag verkligen inte gillar, tänkte jag när Jimmy förelog filmen.

Men what the hell, han ska väl få se filmer HAN vill se också ;)

Även om filmen innehöll precis vad jag förväntat mig var jag förvånansvärd road av filmen.
Kom på mig själv skrattandes flera gånger, och jag intresserade mig faktiskt för karaktärerna och
deras s.k utveckling. Jag ångrar inte alls att jag såg filmen när jag tänker efter,
eftersom att jag hade en riktigt trevlig stund framför tv.n. Så varför inte?

Jag ger filmen:

3/5



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: