Flickan som lekte med elden

2009-09-20
14:43:30
Vi såg Flickan som lekte med elden i går på bio.

och jag måste säga att jag hade väldigt mycket blanade känslor när jag kom ut från bion.
Men jag var inte heller besviken, utan jag var faktiskt rätt nöjd. Dock tyckte jag att "Män som hatar kvinnor"
är bättre....

Hur som helst det jag störde mig på var mest:

Förvirringen: Det är fortfarande en massa grejer som jag inte riktigt fattade. Fast jag är väl iochförsig ganska trög.
Det kan ju ha med ett göra??

Slumpmässiga möten: "Nämen oj, är du här? "Vilken tur att du var här precis då" "Tänk om du kommit en minut före?" Eller efter?" Ja ni fattar.....och så är det ju alltid i filmer...Men hela tiden liksom?

Slutet: jag säger bara...suck och stön.

Men annars, nog fick filmen mig att bita på mina naglar och hålla i mig i sätet. Och skådespelarinsatserna var bra som vanligt.
Hade nog helst velat ge den en 4...men jag känner mig lite snål idag.
Så det blir:
3/4


               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget


Emelie 

Jasså "Flickan som lekte med elden" var inte lika bra som första. Kan hålla med om det är väldigt många skumma slumpmässiga möten... Jag störde mig också på det när jag läste boken. Och sen tyckte jag det var bara konstigt att Paulo Roberto dök upp från ingenstans! Kommer dock inte hinna se den här filmen på bio, får se den på dvd i stället. Om dom inte visar den här i Schweiz förståss, men då lär dom ju ha dubbat den som dom gör med allt annat...


2009-09-20 / 19:13:11
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: