Filmer:

2009-09-07
17:27:11
Kommer ni håg den snygge japanen jag pratade om?
Jag såg den i lördags....



Jag somnade efter halva filmen, den var såååå dålig!!!
Jag orkar inte betygsätta filmen då jag inte ens sett hela.
Men japanen är fortfarande snygg (längst bort till höger)

Igår såg vi filmer:

Maria larssons eviga ögonblick




Jag gillade den verkligen. Otroligt nog.
För egentligen hade den inte världens handling. Och den var riktigt lång.
Men man blev väldigt uppslukad av karaktärerna, deras utveckling, med fantastiska bilder.
Den var mycket skickligt gjord

Jag betygsätter filmer och anime/tv-spel annorlunda.
tv-spel och manga har 1 - 10.
Filmer har 1 - 5.


Denna får
4/5


Eden Lake



Jag fick ont i magen när jag såg den här filmen. Jag brukar palla skräckisar.
Men det här var ingen skräckis. det var en riktigt "fy f*n vad jag mår dåligt"-film.
Jag pallar dom inte.

Men om det var meningen att få mig att må dåligt så har filmen lyckats.
Jag vete tusan om jag orkar betygsätta den, då jag känner mig väldigt kluven.
Dom som verkligen gillar att må dåligt kommer att älska filmen säger jag bara....


               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget


Kelly Lee 

Tack du! super kul att höra! :)

och du ska veta att jag brukar vara inne här och kolla med jämna mellanrum!

så fortsätt som du gör!=)


2009-09-08 / 00:30:19
Blogg: http://kellylee.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: