9/9 - 09 - Ledig

2009-09-09
18:38:33
999...vad blir det uppochner? ;) Mehe...

Ahum....

Jupp Gott Folk, jag är ledig igen, whaduyya know?
Har varit en ganska bra dag på jobbet idag, trots all onödig ångest förra veckan O__O
Men nu när jag är hemma är jag både uttråkad, grinig och väldigt bitsk må jag säga!
det är då typiskt.

På jobbet har man i alla fall något att GÖRA, och folk att umgås med mitt i all röra.
Jag förstår vad jag saknar...och finns det väl vissa saker(eller vissa) man är lite smått besviken på...
Men det är man väl alltid? Kan inte hjälpas..

I wanna do something exiting!
Inte BARA ligga och se film, spela tv-spel, bada i badkaret, sova, ta prommisar och nypa i kudden!
Jag vill UT, i den stora världen!!!

Vi funderar typ på att fara till Luleå i morrn? Vore inte det kul? Kanske inte samma sak som
att fara till Turkiet, Spanien, Schweiz och allt vad det nu heter? O__o
Men det är då ett framsteg för oss, Par i Tråkighet! i alla fall....

Torsdag kväll blir det att fara till Ewe i af :D Har nog tänkt att komma EFTER middagen, annars är det risk att jag
dreglar sönder möblerna O__O Och så ska jag vara uppe HEEELA natten, jag måste ju vända på dygnet ;)

Det blir ju att jobba natt hela Fredag, Lördag och Söndag! Dock var det hela dåligt tajmat då Evelyn faktiskt kommer upp :( Fast ja ska försöka att inte sova bort hela dagen, och förhoppningsvis hinner vi träffas då :)

Nää i kväll blir det dock en sån där vanlig prommis-bad-tv-spel-film-kväll ändå.
Även om inte JAG föredrar det så vet jag en annan som gör...HUMPH!



Dock så blir det möjlig Full Metal Alchemist - Brotherhood-kväll i kväll! då blir Anna glad igen ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: