8/9 - 09 - Ganska tråkig...

2009-09-08
21:02:10
Har inte gjort ett SMACK idag...har legat och sovit alldeles för länge i morse...
Inte nog med det har jag suttit framför datorn i omgångar..alldeles för länge.
sen även legat i soffan och funderat..alldeles för länge.
Jag bytte sedan till sängen och låg där och funderade...alldeles för länge.
Sen hamnade jag i badkaret, och funderade...alldeles för länge.

När jag äntligen kom på vad jag skulle göra, så hade halva dagen gått.
Det blev en promenad.....
Men när jag kom hem satt jag vid datorn igen(vad håller jag på med?)
äntligen klockan 20.00 började Idol.
Och nu ska vi se en film. sen måste jag sova.
Ska ju upp i morgon..

Crap..



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: