7/9 - 09

2009-09-07
17:11:29
Jaha nu är helgen över, för de flesta i af ;) Men jag är fortfarande ledig, jippie! Fast det är inte
så mycket att skryta med ändå nu när man är uttråkad...

Vi var dock hos mamma igår och sov över där.
Det var ganska trevligt. Dock var det godis, mat, dricka och snacks precis överallt...

Suck...

Har inte gjort så mycket nu  i helgen förutom sett en massa film, och varit i stan.
I lördags t.e.x var vi först på stan med Björn, Sandra och co.
Av någon anledning ville alla gå och käka, på skräpmatsställe dessutom.

Jag satt och sög på en vattenflaska och försökte titta i en tidning. Dock så luktade det...väldigt gott.

Vi for senare hem till Kent, då folk skulle festa.
Folk försökte bjuda mig på det ena och det andra.
Jag fortsatte suga på min vattenflaska.

Vid 21.00-tiden for vi och hyrde lite film, sen åkte vi hem.
Jag var dock slut, somnade till filmen...


Igår(söndag) kom mamma och pappa till oss och
naturligtvis skulle de ha både choklabollar och bullar med sig.
Jag satt och drack vatten med is i....

Vi följde senare med dom hem, då som gjorde i ordning ubåtsmackor med ost och grönsaker.
Vi satt alla vid matbordet och man mumsade goda mackor.
Jag sög på min vattenflaska...
Vi hade även hyrt en massa film ,och vi var i princip uppe hlea natten.

Idag har vi varit i stan. jag har köpt några rosetter att ha i håret, och även lyxig kattsand.
Nu är vi hemma, jag är uttråkad.
Jag dricker vatten...

Jag skrev för övrigt ett väldigt personligt inlägg ang. vikt.
Jag brukar inte prata öppet om min vikt alls,
och brukar för det mesta skratta bort det om någon drar upp det.
Men det har alltid varit ett stort problem för mig.
Jag skäms alltid när det kommer  till den biten.
Tycker inte om att prata om det alls....






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Vad duktig du är Anna som lyckades stå emot alla frestelser och höll dig till vatten :) Ett tips är att ha med dig något att tugga på, typ stavar av morötter och/eller zucchini.. Supergott :)


2009-09-07 / 18:22:24
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: