30/9 - 09 - Klagomuren

2009-09-30
21:52:24
Just det, har bara klagat idag(inombords i af) Doick har folk märkt hur dåligt jag mått. Bland annat blivit kallad för gammal gumma.

Har lidit ganska mycket på jobbet, och jag var ganska pepp på att komma hem.
Men jag orkade inte ens gå av bussen, vid den vanliga busshållplatsen så jag åkte med den enda hem.
Då är det något fel, eftersom att den biten inte ens är lång....

Jimmy stod och lagade mat. Det blev grekisk Pytt i panna, dock liten egen variant.
I stället för  marinerad fläskfilé blev det marinerad cornfilé, och i marinaden fanns ingen soya.
Och potatisen bytte vi bort mot mera lök, parika, fetaost och tomater.

Riktigt gott och nyttigt ^__^
Dock så skulle jag ut och motionera idag.
Men jag la mig i soffan började frysa, och hade ont i kroppen. Tillslut somnhade jag, och vaknade typ nyss. Inte bra...så motioneringen sa tack och hej med andra ord...

Jimmy fick tillslut sin vilja igenom och tryckte i mig en ipren. Har fortfarande ont, men piggare blev jag, och jag fryser inte längre...

Jag måste ringa vårdcentralen i morgon, det här får bara inte fortsätta....
Jag ska fara till jobbet i morgon, helt onödigt att sjuksriva sig nu. Måste ju spara mitt sjuktillfälle till något mer allvarligt som magsjuka, svininfluensa eller typ..cancer?

Nää nu ska jag göra mig i ordning för sängen så jag orkar upp i morgon...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Daniel 

Fyfan vad gott det där lät. Det ska jag prova nån gång.


2009-10-02 / 13:11:05
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: