29/9 - 09 - Hå Hå Ja Ja

2009-09-29
22:10:21
Kan inte påstå att dagen var bra...dock är kvällen lite bättre


Skrattade lite ggrann på jobbet idag, dock grät jag onombords med en evil rygg och en devilish huvudvärk.
>__< Det smäller till ibland i huvudet, ungefär som att man slänger en stekpanna ihuvet på en. Det varar ngn sekund....sen är det borta. Sen en minut senare..PANG! Vad ska jag göra?

Och ryggen bara knakar....och det är knutar hela vägen på ryggen.
Alla vill trycka i mig en massa piller...men jag vill inte käka piller.
Jag vill ha ont, och sen veta vad det onda kommer ifrån.
inte knarka skit hela mitt liv! Jag måste nog pallra mig till ngn doktor eller knotknackare snart.

Men när ska jag ha tid(ork) med det då?? suck...

Det var skönt när man äntligen fick sluta, så vi kunde äta och sen fara och simma.
Kan inte påstå att det var så bra simning dock...första kvarten var det ett par ungar som
trodde att de skulle få stå på händer i vattnet, precis där vi skulle simma...tillslut gick dom.
Tror ni inte att jag börjar få önnu mer ont i huvudet? Trodde ju att simningen skulle göra mig gott.
Smällde till några gånger och det kändes som att jag skulle sjunka till botten varje gång.

Sen blev jag naturligtvis kissnödig..så jag vart tvungen avbryta och springa på toa.
Sen kom jag tillbaka igen, simmade...och blev kissnödig igen!!
Gaaah!!!

Vi har varit borta sen 18.30, och kom hem 21.15...och jag boirde nog sova....
Men helst vill jag göra lite annat... :/

Oh well, my head hurts, just shoot me already!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: