26/9 - 09 - Rita!

2009-09-26
20:12:10
Jag har fått tillbaka den - min "urge" för att rita. Det var ju ett tag sen sist.


Det är helg nu, och jag tar det lugnt som vanligt. Men jag orkar inte stoja så mycket....
Har också bara latat mig både igår och idag. Men det har varit skönt.
Vi var en tväris i stan i går, for och käkade med Björn. Köpte även en såndär "penn-mus" på Klasan.
(Det var rea)

Har varit i stan i dag också, och vi har månadshandlat ^^ Det var ju ett tag sen sist!
Jag undrar om det är fler än jag som ÄLSKAR att månadshandla?? =)

Det är pennmusen som gjort att jag bara suttit och ritat i helgen! Men jag älskar det jue!!
hade önskat jag hade liiite mer inspiration för mina "FF7-serier"
Det kommer väl...

Jag är lite hungrig känner jag. Det blir nog lite kvällsfika, ett bad, och en kvällspromenad.
Låter som en alldeles utmärkt helg tycker jag =)



Haha en av mina "serier" som jag gjort idag.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: