24/9 - 09 - längtar...

2009-09-24
21:17:31
Klockan 00.00 i natt kommer fetlönen....Hehe, kommer att sitta fint ;)

Jobbat idag, började klockan 06.55 så det blev att stiga upp tidigt i morse. Det gick ju..i alla fall.
På jobbet var det väl som vanligt, ingen dator som var knepig i af, tur det.
Dagen gick ju ganska fort, och redan klockan 16.00 var man hemma.
Vi käkade middag, packade våra grejer och gick till badhuset.

Japp, vi for och simmade---igen. But I can't help it! Det är ju så kul! Plus att vi slapp stressa denna gång,
och verkligen kunde ta vår badtid. Vi simmade ca en timme, sen gick vi och duschade och bastade.
Inte alltid man har tid med sådan lyx ;)

Vi for och köpte lite mat sen också, så jag kan ha med mig både mellis och lunch i morgon.

By the way fick vi posten i dag - Nya spelet! Cross Edge. Det jag upplevt av det hitills är
att det är bra karaktärer och ganska snyggt. Men det är lite grejer man fattar.
Hatar nya spel, dom tror att dom är så originella när dom gör saker, men det tar bara tid att fatta dem, och
lång tid att göra saker och ting....

Gahh..Nåväl, vi ser väl.





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Fortsätt sådär Anna, du är så duktig! Jag ska fara och träna på riktigt på måndag, man fick träna gratis en gång.. Så jag ska se vad det blir för något kul :)


2009-09-24 / 23:08:01
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: