23/9 - 09 - Gah!

2009-09-23
21:52:45
Idag har min dator dampat sig hela dagen och jag blir hysterisk! Det går ju inte att jobba!!

Crap vad lite man hunnit idag bara för det. Och telefonj*vulen som vägrar sluta ringa! Har ju inte tid!
Dagen gick segt.
Men tillslut fick jag sluta och jag och Malin for till Edda för att bada vid 18.00-tiden. Dock var vi lite sega med att komma oss i, då vi drog ut på tiden i dusch, och i de varmare basängerna. Tillut efter mycket ångest tog vi oss i, och vi simmade i en timme nonstop. Det var jättekul.

Vi var väl klara vid 20.30, och min buss gick 21.10. Så nu är jag hemma.
Jag är fräsh, luktar gott, slut och ganska trött.
Men det är bra för jag måste stiga upp 05.30 i morgon.

Huuva ligen!! Jag vill ha helg.


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: