20/9 - 09 - En vanlig söndag

2009-09-20
20:31:08
Jag och Jimmy låg bara och pratade med varandra igår. det var riktigt mysigt och underbart...vi somnade klockan 03.30 på morgonen....

Vi steg väl upp vid 11.30  i morse, och man kan ju tycka att man ska vara utvilad efter det?
Men icket, jag har faktiskt varit trött och tråkig hela dagen...haha för ovanligehtens skull kanske?

Jag har suttit och läst lite manga, kämpat mig igenom Apberget som är ungefär lika snabbt som en snigel som går baklänges...Och även tittat på när Jimpo spelat Dark Chronicle.

Sen tog vi oss en promenix. Vi hamnade tillsut på affärn och köpte lite nödvändiga grejer som äpplen, keso, juice och Jimpo köpte engeridryck m.m. Av någon anledning blev det bara TUNGA grejer, så vi släpade i princip grejerna hem....tur man har fått sig lite muskler då?...NOT!

Har småstädat lite, tänt lite ljus nu vid mörkertider. Det är ju det bästa med hösten.
Men i dag kändes det som sommar, det var riktigt varmt ute. Jag var inte så nöjd, jag hade bara en kofta på mig över klänningen, men lika förbannat svettades jag som en gris >__<

Nu sitter jag och väntar på att FMA Br 24 ska komma ut, dom är ju så j*vla sega på att släppa ut skiten! >__<
Men i morgon jobbar jag, dock jobbar jag 14 - 22.00 både imorgon och på tisdag.
Detta är bra för då kan jag vara vaken i kväll mycket längre...
men dock missar jag motionssimningen på tisdag =(

Som ni kanske märkt har jag inte varit med någon kompis eller så på sistone. Knappt hört av mig.
Men jag märker att jag och Jimpo behöver lite tid för oss själva just nu....
Så är det med det!!

Nu ska vi se film ^__^ och kanske ta en kvällsprommis =)

Byebye!!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: