19/9 - 09 - Toppendag

2009-09-19
22:23:32
Dagen började dock med att man var trött, slut och tråkig...

Jag hade sovit väldigt många timmar under natten, då jag la mig tidigt igår - och steg upp sent idag.
Men det var skönt vill jag lova. Men i stället för att göra något vettigt och piggna till, gick jag och gjorde hårdbrömackor me gurka på och latade jag migi soffan i stället, haha.
Efter några timmar så funderade jag på att faktiskt börja göra något vettigt. Jag gick runt i lägenheten och började småstäda lite, för att få lite bättre stämmning. Klockan började närma sig mer mot middagstid,
och vi skulle ju in till stan redan klockan 16.20, så jag började laga mat redan klockan 15.00.

Någon mix med cornbitar, lök, salsa(hemmagjord) och turkisk yoghurt tillsammans med salladsblad blev det.
Snabbt, enkelt och ruskigt gott. Gick sedan och badade en stund, men rätt som det var, blev klockan mycket och det blev lite stressigt till bussen.

Men vi hann.

Vi for direkt till bion och hämtade ut våra biljetter klockan 17.00, sedan for vi och köpte "snacks" att ha på bion.
Jag lyxade mig med ett paket med naturliga mandlar, och coca cola light - det är ju trots allt bio? :) Hehe.
Jag veeet, aspartan är inte nyttigt, cancerframkallande och hela köret. Men va f*n? :P

Vi såg "Flickan som lekte med elden"
Jag återkommer med vad jag tyckte om den ;)

Efter filmen gick vi på hemmakväll och köpte film haha.
Och åkte sedan hem.
Nu ska vi tända ljus, och se på film och allmänt ha det riktigt mysigt. En toppenlördag helt enkelt!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: