18/9 - 09 - Det är ju bara fredag

2009-09-18
23:07:53
Dagen gick betydligt fortare än vad jag trodde...

Har mest tjollrat på jobbet idag med jobbarkompisarna. Och jag har skrattat väldigt mycket, nästan hela dagen.
Dock kändes det i magen då jag har lite träningsvärk där ;P Hehe....

Vid 17-tiden precis innan jag slutade kom Jimpo på jobbet. Han satte sig i soffan och tittade på mig när jag jobbade eftersom att jag satt i receptionen. Han tyckte att det såg busenkelt ut, och menade att vilken idiot skulle klara det.
Men jag vet inte jag..

Brorsan hämtade oss när vi slutade och vi drog till byn. Vi skulle överraska mamma som fyller år idag, grattis till hon! ^__^
Vi skulle hämta henne för att gå ut och äta hela familjen. Dock hade mamma redan listat ut alltihopa då pappa hade slitit ett recept av henne , och knycklat ihop papperet då hon hade tänkt att göra det som kvällens middag O__o

Smidigt? 

Men det var så mysigt, vi for till Tatung och käkade. Vi blev hela 7 pers. Mamma tyckte att det kändes som att hon fyllde jämt då vi alla hade samlats, köpt blommor och presenter.
Jag kämpade med min mat, man blev ju så fort mätt. Men jag skippade riset, så det var nog bra. Annars var jag nog nöjd med min maträtt.

Vi for hem allihopa senare, och alla käkade marängsviss till efterrätt, ja utom jag då, som käkade uppvärmda hallon. Alla tyckte jag skulle haft socker i, men då hade jag ju lika gärna käkat marängsvissen ;)
Vi hade då jättetrevligt i köket, men tillslut blev alla trötta och mätta och la sig i soffan.
Då blev jag av ngn konstig anledning rastlös och började leta efter min försvunna keps sen ett halvår tillbaka.

Tydligen har den legat i Björns bil ett tag, sen i Tommys bil, åkt med dom till Stockholm, sen legat i Tommys rum, och nu..försvunnit?
Jag gav upp sökandet efter ett tag, och jag har bestämt mig för att köpa en ny.
Lite synd då jag verkligen gillade den....Oh well.

Vi for hem vid 22.00 tiden och nu är vi hemma. Jag somnade i bilen jag måste ha varit jättetrött.

Säkert skrattat för mycket...



Kepsen är den Jimmy har på sig.....

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: