17/9 - 09 - Inte trött!

2009-09-17
22:43:51
Jobbade på idag - dock var det jobbigt och det ringde så mycket. Man ville bara skrika och lägga på....

Och mamma kom och hämtade mig och Jimpo. Vi for till skelleftehamn till ett ställe där de sålde ut en massa billiga grejer.

Vi köpte en massa billiga 10-kronors prylar som man kan ha både till det ena och till det andra.
Och jag kirrade mig en riktigt snygg höst - och vår jacka! Supernöjd, det är jag^__^

Jimmy var dock inte lika nöjd, då han ganska snabbt köpte det han ville ha(som t.e.x kattleksaker)
Han satt ute i väntrummet, där han tyckte det var riktigt varmt. Jag och Mamma flängde runt som små exalterade hundar, och provade kläder....
Jimmy var dessutom inte överförtjust i jackan jag köpte, synd för han, för jag ville verkligen ha den!
Den kostade 200 kr, betydligt billigare än vad det skulle ha kostat för en fin vårjacka tror jag i af....

Hemma käkade vi ännu mer kålstuvning, det är ju så gott! får sluta käka det nu tror jag ^__^
Sen skjutsade mamma in mig till stan, då jag skulle hitta 360...dock hade jag glömt vart det låg nånstans.
Ringde Malin, inget svar. Tillslut fick jag tag i Björn, och han visste vart det låg, tur det.

Träningen gick ganska bra, det blev cirkelträning...dock kände jag mig betydligt svagare än de flesta muskelbiffarna som var tvungen att ändra inställningarna efter varje gång....

Det blev intensiv träning i ca en timme, sen gick vi på löpbandet ett tag, jag och Malin. Tror att det var min favorit hehe ;)

Efteråt for vi på hemköp och jag köpte mera kål O__o? Men 3 kronor kilot vad kan man mer begära!
men ingen mer stuvning, jag lovar! Det blir kålsallad i stället hehe :P

På vägen hem i bussen pratade jag med Mirre medans hon cyklade från Ursviken hem till A-torp.
Jassi somliga är duktiga...tur att min cykel är trasig då slipper man ångesten över att man inte cyklar till jobbet ;P
Inte det att jag är lat - har bara inte tid. Ni förstår att jag har så mycket annat vettigt jag ska göra på kvällarna haha.

Nää nu ska jag sova så jag hinner stiga upp i morgon och piffa upp mig ^__^
Dock är jag inte alls trött - väldigt pigg med massor av endorifner kvar i kroppen - inte bra....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Vad duktig du är Anna, mycket duktigare än mig :P Jag har syndat i flera dagar nu med läsk och pasta. Och verkligen NOLL motion, men jag ska komma igång och röra på fläsket jag med :P Jag blir peppad av att läsa din blogg!


2009-09-17 / 23:29:12
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: