17 Again

2009-09-09
18:49:01
Vi såg häromdagen 17 Again.



Jag är ju en riktig sucker för sådana här filmer.
Den är sockersöt, harmlös med en väldigt o-orginell story som vi upplever i väldigt många filmer.
Jag mår riktigt bra dock när jag ser dem och kan verkligen bara ligga och njuta av en mysfilm.

Och bara att Zac Efron råkar vara riktigt j*vla het i denna film(till skillnad från high School musical-filmerna.), så snör jag på en extra poäng i betyget. Rowr!

4/5


               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget


Tottepower 

Haha, så jävla kul, jag började ladda ner den där tidigare idag! Så sjukt att vi liksom ser samma filmer samtidigt ovetandes :O


2009-09-09 / 19:59:04
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: