16/9 - 09 - Tiden går fort...

2009-09-16
20:46:26
Japp, jobbat idag, allt har varit som vanligt...tror jag i af...


Tommy kom och hämta mig efter jobbat då han glömt en sak hos oss sen i går.
Han for dock ganska snabbt, och middagen var serverad för mig.
Då salladen som vi käkade var oerhört himmelskt god, så tryckte jag väl i princip i mig maten...
För stor portion, och för snabbt, så jag blev mätt...INTE BRA!! "slår mig sjäv"

Vi blev sugna på att fara o simma efter middan. Inget vettigt att göra i kväll ändå, förutom att se Idol då...
Så vi gick till badhuset. Men när vi kom fram insåg vi att vi hade kollat fel på öppettiderna.
Det skulle stänga klockan 19.30, och vi var där 19.10..inte så värt då ju?

Så vi gick hem igen....Men då hann vi ju hem till Idol i af ;) Hehe....

Anders Bagge..får inte nog av han. Han ser ut som en liten sköldpadda ^__^


Suck...är det redan kväll?


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Hej Anna! Kul att gå och simma, skulle jag också vilja göra. Får leta upp något badhus här i närheten :) Vi kan också hänga med i idol! Går ju se på tv4 hemsida, och det är kul :) haha Anders Bagge en sköldpadda... ja när du säger det så! Det är han som gör programmet roligt. Han ser så rolig ut när han lyssnar på dom som sjunger... Haha! Hoppas allt är bra med dig och Jimmy! Kram!


2009-09-17 / 23:05:42
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: