15/9 - 09 - ^__^

2009-09-15
23:12:29
Var faktiskt inte så farligt trött i morse....

Det har varit ganska mycket idag dock...man satt och längtade hem.
Äntligen klockan 18.00 var man hemma, och vad fick man till middag?

SOJABIFF & KÅLSTUVNING = SÅ FÖRBANNAT GOTT.....


Till min förtjusning hade även ett nytt kapitel av mangan, Full-metal alchemist, BR äntligen kommit ut.
Dessuom ett nytt anime-avsnitt av samma serie! Brr så bra :)

Efter att jag läst klart gick jag och Jimpo till badhuset. Det var så mysigt att få simma.
Det blev ca en timme, sen kom brorsan och vi alla for till afärrn. Jag behövde en ny tandborste.
Jag och brorsan satt vid datorn en stund när vi kom hem, sen har jag och Jimpo spelat lite Soul Calibur.

Jag såg nyss även klart avsnittet....gaah en hel vecka kvar till nästa O__O drygt!

Få se vare blir i morgon!

^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: