14/9 - 09 - Pepp Jepp

2009-09-14
20:27:04
Jag var hemma vid 09.oo, somnade 10.00...och steg upp 13.00...


Inte mycket sömn där inte...
Dock så hade det inte varit bra att sova längre då jag ska somna i natt för att orka till jobbet i morgon 08.30...
Natten gick väl ganska bra....hade inte mycket att göra dock.
Jag städade ur kylarna, ritade lite och tokpratade med brorsan i nån timme....
F*n va kul att få snacka me brorsan, han är så bra att prata med. Inte någon som försöker ge mig en massa råd
när man berättar saker. Eller börjar ge mig deras åsikter. Jag vill inte ha någon rådgivare eller någon annans åsikter för att när JAG berättar, handlar det om MIG.(Selfish)
Jag vill bara ha någon som bara lyssnar på en.

Sen är det ju bra om personen i fråga får prata om sig själv också, så det blir jämt ;)

Trots lite kämpigt att stiga upp så har dagen varit helt underbar, och den har inte gått sådär otrevligt snabbt som det kan gå ibland.
Tog mitt ett bad i "morse" för att bli lite piggare. Det behövdes verkligen då jag var ett ris under helgen...
sen gick vi till afärren och köpte MAT!

Vi hade nämligen planerat att vi skulle göra en egen salsa idag :)
Så vi köpte ingredienserna , sen gick vi hem, och började göra den.

Det var naturligtvis busenkelt, och riktigt kul.
Det är så roligt att göra något tillsammans. Någon hällde i det ena, den andra lägger  i något annat.
Och så smakar man av...mums!

Vi käkade den till övrig middag: cornfärs blandat med turkisk yogurt och tacokrydda, inlindat i salladsblad!


Det blev riktigt gott!! Jag är så nöjd ^^

Jag och jimmy har även varit ute nu en timme, för att t.e.x gå förbi kyrkogården...av någon anledning
kan jag inte slappna av vid kyrkogårdar. De flesta tycker ju att dom är mysiga.
Inte jag...det påminner för mycket om sådant jag inte vet eller vill veta något om. att förlora någon nära.

Nu är det lite Simpsons, men jag börjar bli ganska trött så snart blir det väl sängen...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

Hej! Kul att du får äta annat än pulverdiet! Roligt att träffa Evelyn. Får lite hemlängtan, hade varit kul träffa er båda :) Menmen, jag ska inte klaga! Jag har det bra här med. Jag hoppas det går bra jobba natt! Skulle du inte jobba bara natt? Här har det regnat hela dan, sommaren är nog slut nu även här verkar det som! Jag hoppas allt är bra med dig, vännen! stor KRAM!!


2009-09-15 / 18:45:19
Blogg:


EMILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL 

NICE


2009-09-15 / 19:04:47
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: